Altijd succes

Door de jaren heen heb ik al heel veel mensen naar hun ideale gewicht en lichaamssamenstelling begeleid. Onder deze mensen waren kinderen, vrouwen en mannen. De één wilde slechts enkele pondjes kwijt, de ander tientallen kilo’s. Mijn ervaring is: voor iedereen die graag af wil vallen is er een manier!


Ik hielp ruim
0
kilo's vet verdwijnen
in 2016
“Voor iedereen die graag wil afvallen is er een manier”Evert

Verschillende manieren

Alhoewel voor verschillende mensen verschillende manieren het beste werken om af te vallen lukt het altijd op basis van natuurlijke voeding en een gezonde leefstijl. Ik doe er alles aan om resultaat te behalen. Daarbij zal ik nooit de gezondheid van mijn cliënt uit het oog verliezen. Afvallen gebeurt bij mij altijd met behoud van spiermassa. Wanneer de cliënt dat wil zelfs terwijl de spiermassa toeneemt.

Voorbeelden

  • De kwaliteit van de voeding aanpassen
  • Intermitterend maaltijden overslaan
  • Vastendieet (5 dagen per week normaal eten, twee dagen minder)
  • Rouleren van de calorieën (5 of 6 dagen weinig eten, 1 of 2 dagen juist veel meer)
  • Periodiek vasten
  • Een eetschema van 8 uur
  • Combinaties van bovenstaande en specifieke maatregelen op maat

NIEUW!

Maximaal afvallen in twee weken.


Twee weken persoonlijke begeleiding

Dit concept ontwikkelde ik speciaal voor de grote groep mensen die liever kortdurig heel streng en strikt doet in plaats van langdurig minder streng en minder strikt.

  • Elke dag korte HIIT training
  • Laag calorisch eten
  • Eerste week very low carb
  • Tweede week veel vezels eten

Val 4 tot 8 kg af in twee weken!

Na deze twee weken moet het lichaam enkele weken lang bijkomen en moet de spijsvertering weer normaliseren. Op die manier past het lichaam zich hier niet op aan.

Meer weten?

Persoonlijke begeleiding

Maatwerk

Ik ga altijd voor resultaat. Om dit ook daadwerkelijk te bereiken zal ik me goed in u verdiepen.

Dit kan overigens ook door middel van Online Coaching

  • Uitgangspositie 

    Om te beginnen brengen we de uitgangspositie goed in kaart. Hoeveel eet en beweegt u nu?

  • Doel bepalen

    Samen stellen we een realistisch doel op dat aansluit op uw wensen en praktisch uitvoerbaar is.

  • Behandeling 

    U krijgt richtlijnen op het gebied van voeding, beweging en leefstijl o  uw doel te behalen.

  • Begeleiding 

    Door op gezette tijden af te spreken zorg ik ervoor dat uw doel behaald wordt.

Gerelateerde blogartikelen